WRITER & BLOGGER

Meh syh Schlitz, tempor duis single origin next level ethnic ipsn dsrumdo larame timedos metssole coffee.

قیمت و خرید تابه تک دسته گرانیتی سایز ۲۰

تابه تکدسته گرانیتی سایز ۲۰

شرکت آذین گستر شفق با نشان تجاری کاندید پیشرو در تولید ظروف پخت و پز آشپزخانه دایکستی به صورت تخصصی و در مقیاس انبوه در کشور عزیزمان ایران می باشد. این شرکت با بهره گیری از آخرین دستاوردهای ساخت ظروف آلومینیومی دایکستی و توسط ماشین آلات مدرن و بروز قادر به تولید مرغوبترین ظروف آشپزی شامل انواع قابلمه و تابه در اشکال و سایز های متنوع و با پوشش های سرامیک بایو کرانیت تفلون و گرانیت می باشد.

ظروف دایکست کاندید که در ان زمان اصطلاحا تحت عنوان ظروف چدنی موسوم گشت از تکنولوژی روز دنیا موسوم به فناوری دایکست یا ریخته گری تحت فشار و قالبهای پیشرفته مشابه آنچه برای تولید اجزا و قطعات خودرو و هواپیمااستفاده می گردد بهره می گیرد. ظروف آشپزی آلومینیومی دایکست شده کاندید به دلیل عدم تماس مستقیم مواد غذایی با آلومینیوم و با بهره گیری از پوشش های مقاوم تفلون گرانیت سرامیک و بایو گرانیت از بهداشتی ترین ظروف پخت و پز محسوب می گردند.

مشخصات تابه تک دسته گرانیتی سایز۲۰
از بهترین مشخصات این تابه می توان به در برابر سایش و ضربه مقاوم بودن آن اشاره کرد.
ضخامت بالا و طراحی بهینه کف تابه و قابلمه دایکست کاندید و تناسب فوق العاده در بدنه و لبه ها فرصت یک آشپزی حرفه ای را به خانه ها برد.

ویژگی های این محصول
برند
کاندید
گارانتی
۱۲ ماه گارانتی تعویض کاندید + گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
نوع
تابه تکدسته سایز ۲۰
رنگ
مشکی ساده
تعداد قطعات
۱ پارچه
جنس
دایکاست آلومینیوم
جنس روکش
گرانیت
وزن ۱ kg
ترکیب
تابه تکدسته سایز ۲۰

تنوع رنگی و شباهت ظاهری این ظروف به سنگ گرانیت و همچنین مقاومت این پوشش های در مقایسه با انواع دیگر پوشش موجب شده است تا نام تجاری گرانیتی یا ماربل را به این محصولات اختصاص دهند.


این پوشش ها در واقع پوشش های نچسب یا تفلون پیشرفته و تقویت شده و با مقاومت شیمیایی و سایشی بالاتر می باشند که به صورت رنگی به صورت ۴ یا ۵ لایه بر روی سطوح ظروف آلومینیوم دایکست شده پاشش می شوند.


خرید تابه تک دسته گرانیتی سایز ۲۰
در هنگام خرید تابه تک دسته گرانیتی توجه داشته باشید که برند محصول بر روی تمامی تابه های آن درج شده باشد تا از میزان کیفیت آن دقت لازم را و اطمینان لازم را داشته باشید.
در هنگام خرید سایز این محصول توجه ویژه داشته باشید زیرا هر مقدار میزان استاندارد باشد استفاده ی آن راحت تر می شود به راحتی می‌توان انواع غذاها را درون آن طبخ نمود.

قیمت تابه تک دسته گرانیتی سایز۲۰

محصولات آشپزخانه نظیر قابلمه تابه آن با نرخ ارز ارتباط دارد و امروز هر مقدار قیمت ارز ایش پیدا می‌ کند .

این محصول امروزه با توجه به سایز بندی که دارد قیمت آن تعیین می گردد و سایز متوسط این محصول قیمتی معادل ۴۰۰ هزار تومان الی ۱ میلیون تومان دارد.

شما اگر نیازمند خرید تابه هستید می توانید با شماره تلفن های موجود تماس بگیرید تا مدیران فروش ما اطلاعات بیشتری در این خصوص در اختیار شما قرار داده و راهنمایی‌ های لازم را برای شما به عمل آورند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

Instagram

This error message is only visible to WordPress admins

Error: No feed found.

Please go to the Instagram Feed settings page to create a feed.

17

17 پاسخ به “قیمت و خرید تابه تک دسته گرانیتی سایز ۲۰”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید
رفتن به نوار ابزار