WRITER & BLOGGER

Meh syh Schlitz, tempor duis single origin next level ethnic ipsn dsrumdo larame timedos metssole coffee.

شرکت بازرگانی ظروف چدن سرامیکی

آنچه در این مقاله می خوانید...

ظروف چدن سرامیکی بهتر است یا گرانیتیمرکز فروش ظروف چدن سرامیکی

ظروف چدن سرامیکی جز تولیدات جدید می باشند که به کمک مواد اولیه با کیفیت بالا تولید می ‌شوند و دارای ویژگی های منحصر به فرد هستند. در شرکت بازرگانی عرضه انواع ظروف چدن سرامیکی، این محصولات از نظر شکل،طرح و رنگ با یکدیگر متفاوت می باشند.

شرکت بازرگانی ظروف چدن سرامیکی

ظروف چدن سرامیکی بهتر است یا گرانیتی

ظروف چدن سرامیکی بهتر است یا گرانیتی ظروف چدنی سرامیکی بهتر است یا گرانیتی؟ در راستای پاسخ به این سوال به معرفی ظروف چدنی می‌ پردازیم. ظروف چدنی به کمک آلیاژهای آهنی تولید می شوند و برای تهیه آنها از مخلوط کربن و آهن استفاده می شود که دارای کیفیت بسیار خوبی هستند.

ظروف چدنی به دلیل دیر رسانا بودن باعث پخت سریع غذا می شوند و این ظروف دارای مقاومت بسیار بالا در برابر حرارت  هستند و در زمان استفاده هرگز واکنشی با غذا انجام نمی‌دهند.

ظروف چدنی به کمک پوشش دهی های مختلف و با رویه های متفاوت وارد بازار می ‌شود که امروزه مهمترین پوشش هایی که برای این ظروف در نظر گرفته می شود، پوشش سرامیکی و پوشش گرانیتی است که هرکدام دارای ویژگی ها و مشخصات منحصر به فرد خود هستند.

  1. پوشش گرانیتی برای ظروف چدنی در واقع به کمک مواد شیمیایی گرانیتی انجام می ‌شود که به کف و بدنه قابلمه پاشیده می شود و به آن خاصیت نچسب بودن می دهد. ظروف چدن با پوشش گرانیتی خاصیت نچسب بودنشان را به صورت مادام العمر حفظ می کنند و در مقابل خراش بسیار حساس هستند.
  2. پوشش سرامیکی: برای پوشش سرامیکی ظروف چدن از همان سرامیک استفاده می‌شود که به صورت خرد شده و با پوشش های رنگی مختلف روی ظروف پاشیده می‌شود. پوشش سرامیکی ظروف چدن دارای ویژگی های همچون نچسبی فوق العاده عالی در ماه‌های ابتدایی، دارای سطح براق و شیشه مانند، مقاوم در برابر لکه پذیری و همچنین مقاوم در برابر سایش است و این ویژگی‌ها باعث می‌شود که نسبت به پوشش های گرانیتی از کیفیت بهتری برخوردار باشند و مورد استقبال بیشتری قرار بگیرند.

مرکز فروش ظروف چدن سرامیکی

مرکز فروش ظروف چدن سرامیکی در مرکز فروش ظروف سرامیکی چدنی، این محصولات در نمونه‌های مختلفی معرفی می ‌شوند که از جنبه‌های متفاوت  با یکدیگر دارای وجه تمایز هستند.

به عنوان مثال مدل های جدید ظروف چدنی سرامیکی در اشکال هندسی مربعی، مستطیلی، دایره ‌ای و بیضی تولید می ‌شوند که از نظر شکل و ظاهر با یکدیگر تفاوت های زیادی دارند.

در بازرگانی ظروف چدن، این محصولات در رنج های قیمتی مختلف نیز معرفی می شوند که تفاوت قیمت آنها در راستای کیفیت آنها و مواد اولیه ای که برای تولید بدنه اصلی قابلمه و همچنین برای پوشش دهی نهایی آن استفاده می شود، قابل درک است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

Instagram

This error message is only visible to WordPress admins

Error: No feed found.

Please go to the Instagram Feed settings page to create a feed.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید
رفتن به نوار ابزار