WRITER & BLOGGER

Meh syh Schlitz, tempor duis single origin next level ethnic ipsn dsrumdo larame timedos metssole coffee.

مرکز خرید سرویس قابلمه چدنی اصل آلمانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

روش تشخیص سرویس قابلمه چدنی اصلفروشندگان انواع سرویس قابلمه چدنی اصل

سرویس قابلمه چدنی اصل بهترین ظرف برای پخت انواع غذاها است زیرا فعل و انفعالات منفی با غذا ندارد، از طرفی وجود یون آهن در چدن موجب می شود تا مسئله کمبود آهن در افراد تا حدودی جبران شود. بعد از اینکه قابلمه چدن را روی شعله قرار دادید، کمی صبر کنید تا کاملا داغ شود و سپس مواد غذایی را درون آن بریزید. مرکز خرید سرویس قابلمه چدنی آلمانی اصل، با کیفیت ترین محصولات را ارائه می کند. با خرید قابلمه چدنی غذاهایی خوش طعم درست خواهید کرد.

مرکز خرید سرویس قابلمه چدنی اصل آلمانی

روش تشخیص سرویس قابلمه چدنی اصل

روش تشخیص سرویس قابلمه چدنی اصل برای اینکه بتوانیم سرویس قابلمه چدنی اصل را تشخیص دهیم، چند راه کار ساده و کاربردی وجود دارد. این راه کارها عبارتند از:

  • به وزن محصول دقت کنید: در صورتی که محصول از چدن اصل تهیه شده باشد، وزن بسیار بالایی خواهد داشت، بنابراین در صورتی که با ظروف چدن سبک رو به رو شدید، بدانید که آنها جنس اصل نیستند. این قابلمه ها سه برابر سنگین تر از قابلمه های مشابه آلومینیومی می باشند، پس در صورتی که ظرف آلومینیومی 2 کیلو باشد، قابلمه چدنی 6 کیلو خواهد بود. 
  • استفاده از آهن ربا: در هنگام تهیه قابلمه چدنی حتما آهنربا به همراه داشته باشید. با چسبیدن آهنربا به قابلمه متوجه می شوید که کالایی که می خواهید تهیه کنید اصل است.
  • میزان شکنندگی: قابلمه چدنی بر خلاف ظروف آلومینیومی به راحتی می شکنند، پس اگر ضربه شدیدی به قابلمه وارد آید، لب پر می گردد، همچنین این قابلمه ها اگر از ارتفاع زیاد بیفتند، مانند شیشه می شکنند، این در حالی است که ظروف دیگر خم می شوند و تغییر حالت می دهند. 
  • قیمت کالا: سرویس چدن با اصالت، گران و کمیاب است. در نمونه های جدید این قابلمه ها، لایه ای از سرامیک بر سطح خود دارند که علاوه بر ویژگی های ظروف چدنی، نچسب نیز هستند.   

قابلمه های چدنی بدون روکش در برابر مواد غذایی مانند آبلیمو و یا سس گوجه فرنگی اکسید می شوند، به همین دلیل بهتر است از مواد اسیدیته، درون آنها استفاده نکنیم. قابلمه چدن از ماده ای تشکیل شده است که به راحتی دچار خراشیدگی می شود، به همین دلیل هنگام استفاده حتما از کف گیر و قاشق های چوبی استفاده نمایید تا دچار صدمه نگردد.  

فروشندگان انواع سرویس قابلمه چدنی اصل

فروشندگان انواع سرویس قابلمه چدنی اصل فروشندگان انواع سرویس قابلمه از جنس چدن اصل، کالای خود را به صورت عمده عرضه می کنند.

قابلمه های چدنی معمولا به دو شکل بدون روکش و با روکش تهیه می شوند. فروش قابلمه چدنی در سایزها، رنگ ها، طرح ها و … صورت می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

Instagram

This error message is only visible to WordPress admins

Error: No feed found.

Please go to the Instagram Feed settings page to create a feed.

1

یک پاسخ به “مرکز خرید سرویس قابلمه چدنی اصل آلمانی”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید
رفتن به نوار ابزار