WRITER & BLOGGER

Meh syh Schlitz, tempor duis single origin next level ethnic ipsn dsrumdo larame timedos metssole coffee.

پخش عمده سرویس قابلمه چدن جدید آشپزخانه

آنچه در این مقاله می خوانید...

جنس متفاوت سرویس قابلمه چدن جدید آشپزخانهقیمت خرید سرویس قابلمه چدن جدید تکی

یکی از مهمترین لوازم هر آشپزخانه قابلمه است که در اندازه و جنس های گوناگونی عرضه می شود. سرویس قابلمه چدن جدید یکی از انواع قابلمه های نسوز و مقاوم است که برتری های زیادی نسبت به سایر قابلمه ها دارد. شما می توانید با خرید عمده این محصول، تعداد زیادی از آنها را در یک پکیج داشته باشید و در هزینه های جانبی خود صرفه جویی کنید.
پخش عمده سرویس قابلمه چدن جدید آشپزخانه

جنس متفاوت سرویس قابلمه چدن جدید آشپزخانه

جنس متفاوت سرویس قابلمه چدن جدید آشپزخانه بسیاری از خریداران مایل به کسب اطلاعاتی درباره ی جنس قابلمه چدن و ویژگی های آن می باشند.

جنس این دسته از محصولات همان گونه که از نام آنها پیداست از چدن می باشد اما امروزه برخی از آنها از آلومینیوم فشرده نیز تهیه می شوند.

وزن بیشتر قابلمه های چدنی زیاد است و به دلیل سنگین بودن، جابجایی و حمل آنها کمی دشوار است. قابلمه هایی که از جنس آلومینیوم می باشند وزن کمتری نسبت به نوع چدنی دارند و معمولا دارای روکش تفلون هستند.

اغلب سرویس های چدنی تولید شده لعاب و روکش دارند که جنس آنها عموما از استیل و چدن است. هر دو نوع آنها می توانند از قابلمه در برابر ضربه های مختلف و خراشیدگی محافظت نمایند.

چدن ها از آلیاژ های آهن و کربن تهیه می شود که حجم عمده این آلیاژ را آهن تشکیل می دهد. همین امر موجب افزایش وزن این دسته از قابلمه ها خواهد شد.

در برخی مواقع از آلیاژ های سیلیسیم و کربن نیز برای فرآوری آنها استفاده می شود که درصد جرمی پایین تری نسبت به آهن دارند.

به طور کلی، آلیاژ های به کار رفته در تولید این قابلمه ها شامل دو گانه و سه گانه می باشد که هر کدام ویژگی های خاص مربوط به خود را دارد.

از دیگر متریال های استفاده شده می توان به سرامیک، استیل، سفال و مس اشاره نمود که می توانند برای تولید روکش و یا بدنه قابلمه به کار گرفته شوند.

قیمت خرید سرویس قابلمه چدن جدید تکی

قیمت خرید سرویس قابلمه چدن جدید تکی در هنگام خرید قابلمه چدن باید به چه نکاتی توجه نمود؟ این سوال ممکن است ذهن بسیاری از مشتریان را به خود مشغول کند.

باید بدانید که سرویس های چدنی یکی از محصولات لوکس و کمیاب به شمار می روند و به همین دلیل، قیمت قابلمه چدنی معمولا بیشتر از سرویس های دیگر می باشد.

برای اطلاع از قیمت روز این محصول، می توانید لیست قیمت جدید را مشاهده کنید تا از تعرفه های جدید آگاه شوید.

لازم به ذکر است که قیمت عمده قابلمه با قیمت تکی آن تفاوت دارد و مشتری می تواند با توجه به میزان نیاز خود، خرید جزئی یا عمده را انجام دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

Instagram

This error message is only visible to WordPress admins

Error: No feed found.

Please go to the Instagram Feed settings page to create a feed.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید
رفتن به نوار ابزار