WRITER & BLOGGER

Meh syh Schlitz, tempor duis single origin next level ethnic ipsn dsrumdo larame timedos metssole coffee.

تولید کننده ظروف چدن گرانیت آلمانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

فرق ظروف چدن گرانیت و سرامیکمرکز فروش ظروف چدن گرانیت

تولید کننده ظروف چدن گرانیت آلمانی برای تولید این محصول در مدل های جدید از تکنولوژی های منحصر به فرد استفاده می‌ کند و در نهایت این قابلمه ها را در سایز ها و اندازه های مختلف به بازار ارائه می ‌دهد. ظروف چدن گرانیتی تولید شده در برند های آلمانی  از نظر مقاومت و همچنین از  نظر شکل ظاهری با یکدیگر متفاوت هستند.

 

تولید کننده ظروف چدن گرانیت آلمانی

فرق ظروف چدن گرانیت و سرامیک

فرق ظروف چدن گرانیت و سرامیک فرق ظروف چدن گرانیت و سرامیک در پوشش دهی نهایی این محصولات دیده می ‌شود. برای تهیه انواع ظروف چدن در اولین مرحله از ترکیب آهن و کربن استفاده می ‌شود و این محصولات در مرحله نهایی تولید به کمک پوشش ‌دهی های مختلف، پوشش داده می ‌شوند.

امروزه برای پوشش دهی ظروف چدن از  پوشش های گرانیتی و پوشش های سرامیکی استفاده می ‌شود که هر کدام دارای مواد اولیه متفاوت هستند و در نهایت با قابلیت ‌های متفاوت تولید می ‌شوند.

ظروف چدن پوشش داده شده به کمک لایه های گرانیتی دارای بدنه مقاوم و نچسبی بسیار عالی هستند و طیف رنگی گسترده به خود اختصاص می ‌دهند.

جالب است بدانید که پوشش دهی ظروف چدن گرانیتی در واقع همان پوشش دهی تفلون است که در لایه های بیشتری دیده می شود. به عبارت دیگر، پوشش گرانیتی ظروف چدنی در واقع همان پوشش تفلون است تنها با این تفاوت که مقاومت بالاتری دارد و به جای یک لایه چهار یا پنج لایه بر روی این ظروف گرانیتی، پوششی تعبیه می شود.

ظروف چدن سرامیکی به کمک مواد اولیه سرامیکی پوشش داده می ‌شوند و مقامت آنها در مقابل سایش نسبت به ظروف گرانیتی بیشتر است. به طور خلاصه می توان گفت هرچه ظروف نسبت به سایش مقاوم تر باشند، در واقع شکننده تر هستند. پس می توان نتیجه گرفته ظروف چدن سرامیکی در مقایسه با ظروف چدن گرانیتی شکننده‌ تر هستند و این ظروف در مقابل ضربات سنگین و اجسام نوک تیز آسیب پذیری بیشتری دارند.

ظروف چدنی سرامیک دارای نچسبی فوق‌العاده در همان ماه های اول  تولید هستند، در صورتی که ظروف چدنی گرانیتی به صورت مادام العمر دارای خاصیت نچسب بودن می باشند.

مرکز فروش ظروف چدن گرانیت

مرکز فروش ظروف چدن گرانیت در مرکز فروش ظروف چدن گرانیتی، این محصولات در طیفی از اشکال هندسی مربعی، مستطیلی، دایره ای و بیضی شکل به مشتریان معرفی می شوند که طبق سلیقه آنها انتخاب می گردند.

بهترین ظروف چدن امروزه به کمک آلیاژ های با کیفیت آهن تولید می شوند و دارای استحکام بسیار بالا و مقاومت فیزیکی بسیار زیاد هستند. علاوه بر این موارد در مرکز فروش قیمت ظرف چدن نیز با یکدیگر متفاوت است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

Instagram

This error message is only visible to WordPress admins

Error: No feed found.

Please go to the Instagram Feed settings page to create a feed.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید
رفتن به نوار ابزار